Astra IVA

  • Vizualizări Vizualizări: 30
  • Ultima actualizare Ultima actualizare:
  • Bootstrap Example
    !!!Atenţie:Acest articol este în lucru!!!
    iva.png
    2020-05-05_12-14-01.jpg
    REM-000

    Date tehnice:
    Tipul: Ramă electrică din două vagoane pe câte două boghiuri
    Formula osiilor: B'B' + B'B'
    Alimentare electrică: 750 V c.c., prin şina a treia şi fir aerian (la manevră, cu viteza maximă de 15 km/h)
    Lungimea peste tampoane - vagon: 19.000 mm
    Lungimea peste tampoane - ramă: 38.000 mm
    Lăţimea maximă: 3100 mm
    Înălţimea maximă peste nivelul superior al şinei: 3450 mm
    Înălţimea podelei peste nivelul superior al şinei: 1465 mm
    Ampatamentul vagonului: 12300 mm
    Ampatamentul boghiului: 2200 mm
    Ecartamentul nominal al căii: 1432 mm
    Ecartamentul osiei montate: 1426 mm
    Tip roţi: monobloc
    Diametrul roţii în stare nou: 900 mm
    Diametrul roţii în stare uzată: 820 mm
    Suspensia primară: resorturi Megi
    Suspensia secundară: pneumatică
    Masa vagonului gol: 36 t
    Capacitatea de transport (vagon) la 5 / 8 călători/metru pătrat: 200 / 300
    Locuri pe scaune (vagon): 34
    Captarea curentului: şina a treia (captatoare amplasate pe boghiuri) / pantograf (pentru manevra în depou, cu viteza maximă 15 km/h)
    Număr motoare electrice de tracţiune: 4 (câte unul pe fiecare boghiu)
    Acţionare: controller cu pornire serie-paralel şi frânare cu excitaţie separată autocompensată
    Tensiunea nominală de alimentare: 750 V c.c.
    Puterea uniorară a unui motor electric de tracţiune: 215 kW
    Puterea de durată a unui motor electric de tracţiune: 185 kW
    Curent uniorar a unui motor electric de tracţiune: 310 A
    Turaţia motorului electric de tracţiune în regim uniorar: 1270 rot/min
    Raport de transmitere: 5,38
    Viteza maximă de exploatare: 80 km/h
    Viteza maximă constructivă: 100 km/h
    Raza minimă a curbei, în linie curentă: 150 m
    Acceleraţia maximă la pornire în aliniament şi palier: 1,35 m/s^2
    Valoarea medie a deceleraţiei la frânare: 1,20 m/s^2
    Valoarea maximă a deceleraţiei la frânarea de urgenţă, cu timp maxim de răspuns 3 s: 0,9 m/s^2
    Indicele de calitate a mersului WZ: 2 ... 2,5
    Nivelul maxim de zgomot în salonul călătorilor, la circulaţia în tunel, la viteza de 50 km/h: 82 dB
    Frâna de serviciu: electrodinamică, cu comutare automată pe sistemul electropneumatic
    Frâna de staţionare: cu resort de acumulare
    Frâna de urgenţă: pneumatică, la care se suprapune frâna cu resort
    - frâna pneumatică poate fi manipulată independent, cu ajutorul robinetului de frână Knorr D2 (KD2)
    - frâna pneumatică este cu disc, pe fiecare osie fiind montat câte un disc de frână
    Tracţiune multiplă: maxim 3 rame (6 vagoane)


    http://www.transport-in-comun.ro/forum/viewtopic.php?f=14&t=60
  • Încărcare...