Locomotiva Busteni

  • Vizualizări Vizualizări: 42
  • Ultima actualizare Ultima actualizare:
  • Bootstrap Example
    !!!Atenţie:Acest articol este în lucru!!!

    http://tibert.ch/ro/RO.html
    Busteni 1996 (1).jpg
    Busteni 1996 (2).jpg
    sketch-1491079957741.png
    AEG, livrata in acelasi an (1524/1913)

    Materialul rulant lolosit a fost livrat de catre firma german a Krauss-Munchen in-cepind cu TIPUL LOCOMOTIVEI Bt -n2 NR. DE FABRICATIE 2862 Ct -n2 4590 Ct-n2 6042 Ct -n2 6767 ANUL FABRICATIEI 1894 1901 1909 1914 .
    la comotlve electrice AEG construile in anul fabrica de celuloza construita in vecinata-1907, respediv 1913. tea fabricii de hirtie.
    Fiecare locomotivă este prevăzută cu patru motoare semisuspendate .cu trans-misie cu roţi dinţate, unilaterală (tip tram-vai). Frinarea se poate face electric sau mecanic O caracteristică a materialului rulant utilizat pe aceasta linie o constituie bandaJele roţilor, care au doua buze si-metrice. contribuind la o ghldare mai si-gură a roţilor pe şine. Legarea vagoanelor intre ele se face cu lanţuri, tampoanele fiind din lemn, prote-jate cu tabla. Fiecare vagon este prevăzut cu frină de mînă in pOfida celor 80 de ani de utilizare, locomollvele se află Într-o stare de func-ţionare Ireproşabila, aceasta datorÎndu-se in primul rind celor care le-au întreţinut cu dragoste şi pasiune de-a lungul anilor. Pentru mulţi dintre ei, aşa cum este ca-zul mecamcului lulian Sima, acest lucru constituie o tradiţie a familiei, continuind cu dăruire munca înaintaşilor lor. Astfel. cele mai vechi locomotive româ-neşti in stare de funcţionare, deşi nu străbat decit o linie de ciţlva km cu o viteză de cel mult 10 km/h, işi fac în continuare datoria, aşteptindu-şi locul binemeritat intr-un muzeu.


    Alimentarea acestora se face printr-un fir de contact din cupru susţinut de stîlpi , la o tensiune de 220 V curent continuu. Caracteristicile locomotivelor productie. sînt următoarele:
    IMG_20200504_174636.jpg
    P1010788 (1).jpg.
    .